marți, 11 decembrie 2012

Blogmas - ziua 8: Odă

marți, 11 decembrie 2012
Citind pe alte bloguri articole din categoria blogmas, mi-am dat seama că scopul acestora e de a documenta întreaga lună decembrie a persoanei care le scrie. Ceea ce eu nu fac :)). Mda, când o să privesc în urmă la decembrie 2012 am să dau de mine, plângându-mă fără rost. Faină impresie o să-mi mai fac despre mine!
Aşa că, vă povestec despre o revelaţie pe care am avut-o chiar azi. Şi anume, că unele preparate alimentare n-au niciun gust, niciun farmec, nicio nimica dacă le mănânci de unul singur. Un astfel de aliment e, de exemplu, clisa, slana, slănina sau orice alt nume de cod vreţi voi să-i daţi. Mă, dacă ai cu cine mânca slană cu ceapă (verde sau roşie) sau cu măr ori c-o roşie, deja-i festin, îi sărbătoarea sărbătorilor. Poate veni sfârşitul omenirii, că mori împăcat pentru că în ultimele clipe ai avut cu cine-mpărţi o bucată de slană. Şi da, în seara asta m-am delectat cu slană cu ceapă verde şi măr, aşa că tot ni-s numărate zilele.


Vouă ce preparate vi se par de 1 milion de ori mai bune dacă le împărţiţi cu cineva?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket