luni, 25 iunie 2012

Music Lounge interactiv

luni, 25 iunie 2012
Am o propunere pentru voi! Haideţi să facem să fie frumos pentru următoarea rubrică Music Lounge. Cum? Sigur aţi observat că după valul de melodii româneşti în engleză şi portugheză, toţi artiştii s-au reorientat şi acum creează, în masă, piese în limba română. Îmi place acest nou trend şi tocmai de aceea vreau să-l încurajez. Aşa că am să aleg câteva piese în limba română, nou lansate, care au şanse să devină hit şi le supun votului vostru. Piesa cea mai votată va fi postată în rubrica Music Lounge de duminica ce va să vină.
Propunerile sunt după cum urmează:

Valentin Dinu feat. What's Up - Sunt OK
Corina - A ta Alex Velea - Minim 2 Akcent - Chimie între noi Alb Negru feat. Ralflo & Rareş - Mi-e sete de tine Intenţionat n-am trecut şi acea piesă, pentru că am vrut ca lupta să fie una corectă :)). În partea dreaptă a blogului veţi găsi un sondaj de opinie, în care vor fi trecute toate aceste piese şi unde o veţi putea vota pe cea care vă place cel mai mult. De asemenea, dacă aveţi şi alte propuneri muzicale de acest fel, lăsaţi-le într-un comentariu la acest articol.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket