marți, 28 februarie 2012

On the telephone, phone, phone...

marți, 28 februarie 2012
Se pare că zilele astea sunt foarte căutată. După ce e-mailul meu a fost ticsit cu misive dubioase a venit rândul să fiu asaltată telefonic. Săptămâna trecută, vineri, primesc un apel de pe un număr de telefon necunoscut, care arăta foarte ciudat. Răspund şi de la celălalt capăt al firului o domnişoară începe să-mi turuie că e din partea firmei EuroData Management (sau aşa ceva) şi că desfăşoară un sondaj de opinie cu privire la telefonia mobilă, care nu durează mai mult de 5 minute. Eu tocmai eram prinsă cu făcutul de curăţenie, aşa că i-am zis că n-am nici măcar alea 5 minute să i le pun la dispoziţie, nici măcar. La care ea, evident, a băgat placa "când pot reveni cu un telefon?" Zic, astăzi în niciun caz. Şi a fost ascultătoare, vineri nu m-a mai sunat, în schimb luni, adică ieri, m-a sunat de două ori şi astăzi, până la ora la care scriu articolul, m-a mai sunat o dată. Evident nu am răspuns, am preferat pur şi simplu să ignor apelul, l-am dat pe mute şi i-am lăsat să sune în neştire.
Acum eu înţeleg că operatorii respectivi au de îndeplinit un target, că-i bate şeful la cap şi altele, dar nu au o opţiune, ceva, prin care dacă au apelat de X ori un nr. de telefon şi nu au primit niciun răspuns să treacă mai departe? Adică, nu e un pic evident că ştiind de unde şi cu ce scop mă suni, aleg să nu-ţi răspund, pentru că n-am chef să particip la ce-mi propui tu?
Motivul pentru care am ales să nu particip a fost că am dat nr. de telefon de pe care m-au apelat prin filtrul Google şi foarte multă lume se plângea de apelanţi, că erau agasanţi, puneau întrebări care n-aveau nicio legătură cu presupusul sondaj de opinie şi altele. Aşa că mai bine nu, dar ei insistă...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket