luni, 20 aprilie 2009

Bogus Blog: Beginnings

luni, 20 aprilie 2009
După lupte seculare - ce au durat aproape două zile - şi interogatorii continue ale celor care au prins rădăcini în blogging am hotărât: Îmi fac blog! Prin urmare, iată-mă, exprimându-mi gândurile haotice în mod organizat.


Nu mă aştept să scriu nimic de natură kierkegaardiană sau eminesciană, prin urmare nici tu, dragă cititorule, nu trebuie să ai astfel de aşteptări. We will keep it simple, nice and clean.
Scriu ce vreau, când vreau, când pot şi mai ales cum pot and let my imaginary friends have fun reading it.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Am inteles. Astea sunt beginnings. Ok, dar pe cand sfârşitul? Mâine?

Alex spunea...

Eh acum toate au un inceput! Eu zic ca e un inceput foarte bun! Sarcasmul si ironia ta isi pun amprenta asupra stilului tau de "bloging" si asta rulz!:))

Trimiteți un comentariu

 
Design by Pocket